WARDER – Maandagmiddag heeft rond 14.45 uur een eenzijdig verkeersongeval plaatsgevonden op de N247 bij de afrit naar de Westerweg in Warder.

Een automobilist reed vanuit de richting van Oosthuizen over de N247 en wilde linksaf slaan naar de Westerweg. Daarbij nam de bestuurder de bocht te ruim, waardoor de auto van de weg raakte en in de berm tot stilstand kwam. Het voertuig kwam daarbij vlak naast een sloot terecht.

Een bergingsbedrijf heeft de auto vervolgens uit de berm gehaald. Bij het ongeval raakte niemand gewond.